piątek, 28 września 2012

SZYBKIE ZAKUPY W SP:)

Byłam dziś w biedronce rozejrzeć się za lakierami z Eveline, ale niestety zastałam tylko brudny róż, który nie przypadł mi do gustu. Wpadły mi w oko też błyszczyki (piękny róż i czerwień), ale się powstrzymałam bo błyszczyków mam mase a w ogóle nie używam ograniczam się do pomadek ochronnych. Więc wyszłam a okolice wrocławskiego rynku kuszą biedronką, rossmanem i super-pharm na jednym rogu więc czym prędzej wybrałam się szybko przed pracą do SP. Miałam w planie zakupić przyspieszać do wysychania lakieru z essence, ale niestety nie znalałam.

Skusiłam się za to na 2 lakiery do paznokci.


Wybrałam bez z essence i brudny fiolet z Coral (138)
 - nie jestem dobra w opisywaniu kolorów.

zdjecia słabo pokazuja kolory:(


Jutro wybieram się na wesele i postawie na fiolet ponieważ tej tonacji mam sukienkę.
Bez wybrałam ponieważ okazało się, że moja kolekcja lakierów ma same ciemne wyraziste kolory, a nie zawsze mam na nie ochote i pasują do sytuacji.

udanego weekendu, ja jade sweselic sie i bawic odezwe sie jak wytrzezwieje:)

buziaki:*
Marudka


2 komentarze:

 

dermofanka.blogspot.com Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos