sobota, 1 września 2012

Czas na pierwsze denko :)


 Niestety 1 części egzaminu nie zdałam, mówi się trudno żyje się dalej. Za rok muszę zdać :)
Jak to mówią coś się kończy żeby nowe mogło się zacząć.
Idąc tym tropem koniec miesiąca nastroił mnie do stworzenia mojego pierwszego projektu DENKO :)

Ciężko mi określić od kiedy do kiedy produkty były używane, ale służyłam je (lub nie) w sierpniu :)

tak więc nie jest ich za dużo ale już jestem na finiszu np. elancyla więc też prawie się kwalifikuje i to, że używam 3 balsamów do ciała naraz ( w sensie wszystkie otwarte) też dłużej mi idzie ich złużycie :P
cała ekipa :)

 Żel micelarny, który opisałam  tutaj. Dla mnie w ogóle się nie nadaje więc mam praktycznie cały niezużyty (jakby ktoś chciał to pisać oddam )
 Szampon Klorane z Papirusem używałam 1 raz. Ładnie pachnie. Niestety w składzie ma same konserwanty więc jak dla Klorane minus :P
Dla niesfornych włosów - moje włosy są takie, i może faktycznie struktura włosa troche się wykładziła, ale mi ciężko dogodzić w swerze włosów zresztą jestem uzależniona od prostownicy :)
Wydaje mi się, że moje włosy faktycznie mniej się puszyły :)
Mam w zapasie jeszcze jedno opakowanie, ale narazie wróciłam do Klorane z Chininą :)
 Ideali mówie NIE !!!!
Filtr towarzyszy mi na codzień w mojej dziennej pielęgnacji. Niestety nakładam go tylko rano pod podkład, ale jednak zawsze jest.
Z kremu GlySkinCare SPF30 jestem bardzo zadowolona.
Pomino, że mam skórę mieszaną nie jest mega ciężki chociaż ma kremową konsystencje.
Fakt może nie matuje i twarz po paru godzinach zaczyna się błyszczeć, ale od czego jest puder w kamieniu :)
POlecam :)

Mój kochany, najukochańszy :)
Uwielbiam ten Olejek za wszystko.
+ zapach
+konsystencja
+nawilżenie ( nie lubie używać balsamów bo jestem leniem a po umyciu tym olejkiem moja skóra już nie wymaga smarowania)
+ujędrnia
+wygodne opakowanie z pompką
+ duża tuba 400ml


- zawsze za szybko mi się kończy:)

POlecam mój Hit :)

Na zdjęciu jest rówież Zmywacz do paznokci z Biedronki, który też bardzo lubie, nie wali acetonem, ma duże opakowanie i przyjemną cenę:) Dokładnie zmywa nie wysycha minute po przelaniu go na wacik :)

Polecam :)

i to tyle jeżeli chodzi o moje denko 1 - sierpień :)

p.s. a oto mój aktualny kolor włosów - jak śmieją się moje koleżanki w pracy- Marta co chwile przychodzi w innym kolorze włosów :)

obecnie 3 raz farbuje farbą Color&Soin 5G i jestem mega mega zadowolona :)






pozdrawiam

Buziaki:*


1 komentarz:

  1. Co do Idealii- ostatnio słyszałam dużo negatywów nt. Vichy... Podobno składniki proste, tylko je opisują innymi nazwami, przez co cena wywindowana :/ Masakra! Buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń

 

dermofanka.blogspot.com Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos