piątek, 21 września 2012

PIELĘGNACJA ZĄBKÓW :)

Co z tego, że mamy pięknie wypielęgnowaną, wymalowaną twarz. Cały urok jest w naszym uśmiechu.
Nie chodzi tu o to,że zęby muszą być idealnie proste jak u Hollywoodzkich gwiazd.

Ja jako iż pale papierosy (!!!) i pije kawę muszę dokładniej oczyszczać ząbki.

Dostałam do testowania produkty firmy Pierre Farbe Oral Care ELGYDIUM.


Pierwsza pasta to dobrze mi już znana Elgydium Anti-placca (Antybakteryjna pasta do zębów)

bardzo lubie tą pastę bo jest delikatna i fajnie oczyszcza:)

Nowością serii Elgydium jest Brilliance&Care ( Pasta przeciw przebarwieniom)


Pastę stosuje się 2 razy w tygodniu ze względu na jej dość mocne działanie.
Jeszcze nie używałam,ale dziś mam zamiar więc dam znać :)

Parę razy w tygodniu używam również nici do zębów (Jordan) oraz płynu do płukania ust Eludril.

Tyle o ząbkach:)

buziaki:*
Marudka

1 komentarz:

  1. ja lubie bardzo mocno odświeżające pasty ;) wtedy dają mi takiego powera i wracam do żywych :D

    OdpowiedzUsuń

 

dermofanka.blogspot.com Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos