wtorek, 26 marca 2013

SZKOLENIE VICHY - NOWOŚCI NORMADERM HYALUSPOT I IDEALIA BB :)

W zeszły wtorek byłam na szkoleniu z marki Vichy odnośnie nowości jakie pojawiły się w gamie a są to Normaderm Hyaluspot na miejscowe niedoskonałości skóry oraz Idealia w formie kremu BB :)

Oba produkty bardzo mi się spodobały, Idealie zaczne testować w okresie letnim kiedy fajniej mieć coś lekkiego na twarzy, a Hyaluspot zawsze warto mieć w torebce.

Zaczne od Normaderm Hyaluspot - widziałam, że w telewizji zaczeły pojawiać się reklamy tego produktu.

Efekt "izolującego plastra" + działanie antybakteryjne.
Formuła z kwasem hialuronowym tworzy warstwę ochronną na powierzchni skóry.
Kwas salicylowy + LHA zwalczaja bakterie.

 Wskazania:
dokuczliwe miejscowe niedoskonałości, których nie możesz przestac dotykać. Aby je szybko zwalczyć , nalezy je odizolowac od czynników zewnętrznych.

Innowacja Vichy:

1. Formuła zawierająca kwas hialuronowy tworzy ochronną i izolująca niedoskonałości warstwę niewidoczną na skórze.
2. Kwas salicylowy + LHA - technologia zwalczająca bakterie odpowiedzialne za powstawanie niedoskonałości. Niedoskonałości są szybko zredukowane , zmiany  zmniejszają się.

Odpowiedni dla skóry wrażliwej:

Hipoalergiczny,
Testowany dermatologicznie,
Nie zawiera parabenów,

Zawiera wodę termalną z Vichy. 

MOJA OPINIA: produkt wydaje mi się fajne ze wzgędu na skład, którego nie ma w innym preparacie.

 Idealia BB 

Wskazania:
Szara i ziemista skóra, niejednolity koloryt skóry, oznaki przedwczesnego starzenia wywołane codzienną ekspozycją na promienie słoneczne.
Krem hypoalergiczny, odpowiedni do każdego typu skóry.

Właściwości:
Innowacja Idealia BB - pierwszy krem działający na powierzchni i w głębszych warstwach skóry, aby w jednym geście przywrócić jej idealny wygląd.
Unikalna technologia:
  • Kombucza, aby rozświetlić i ujednolicić skórę w głębszych warstwach
  • korygujące pigmenty, aby zapewnić natychmiastowy efekt na powierzchni
  • system filtrów, aby chronić skórę przed promieniami UV
Natymiast po zastosowaniu nawilża, rozświetla i wygładza powierzchnię skóry. Dzień po dniu pomaga widocznie wygładzać zmarszczki, redukować przebarwienia i chronić skórę przed codziennym działaniem promieni UV.

Krem występuje w 2 wersjach kolorystycznych do jasnej lub ciemnej karnacji.
Wydaje mi się, że hitem będzie jednak ten do jasnej karnacji, do ciemnej wydaje mi się za pomarańczowy, ale to okaże się z czasem.

To tyle jeżeli chodzi o najświeższe nowości Vichy.
Niedługo również czeka mnie szkolenie z linii słonecznej Vichy gdzie również pojawiły się nowości.


POZA TYM ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE INTERNETOWE GDZIE MAM DO SPRZEDANIA TROCHE KOSMETYKÓW, KTÓRE SĄ PEŁNOWARTOŚCIOWE, NIE OTWIERANE, W ATRAKCYJNYCH CENACH !! 

10 komentarzy:

  1. Mam ten pierwszy produkt i jak dla mnie jest genialny - przy regularnym stosowaniu z dnia na dzień wągry na nosie stają się coraz mniejsze aż w końcu znikają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie skład w tym hyaluspocie do mnie przemawia zdecydowanie :)

      Usuń
  2. niestety nie przepadam za tą firmą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakoś specjalnie też nie ale pare produktów mają bezkonkurencyjnych ( zielona kulka i płyn micelarny )

      Usuń
  3. ciekawe są ich produkty :)
    zapraszam do wzajemnego obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety pierwszy krem punktowy ma swoje wady. Roluje sie na buzi. Próbowałam go użyć pod podkładem. Pod wpływem nakładania fluidu zaczął sie dosłownie rolować, pomyślałam " robię to źle", więc nałożyłam go na podkład. Ten sam efekt.... Niestety pod tym kontem produkt mnie zawiódł. Co do samej skuteczności to nie wiem, dopiero zaczęłam stosować. Polecam raczej używać na noc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie współgra z podkładem? ja miałam tak z kremem zmieniłam podkład i jest ok, ale i takie sytuacje się zdarzają. Ja jeszcze nie próbowałam :)

      Usuń
  5. Błogosławieństwo Pana nad tym blogiem!

    OdpowiedzUsuń
  6. I searched for many years for a hydrating cream for my skin and I think that idealia bb cream is very suitable for me.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem tego punktowego produktu. zdarzają mi się takie niespodzianki niestety. może będą próbki w aptekach, żeby przetestować

    OdpowiedzUsuń

 

dermofanka.blogspot.com Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos