piątek, 3 sierpnia 2012

weekendowo:)

Jako iż ruszamy dziś weekendowo nad morze w celu zależenia na plaży, wypadzie na miasto i głównie pójścia ma mecz żużlowy Betard Sparty Wrocław-Lotos Wybrzeże.
Ponieważ jestem jedyną kobietą w weekendowym gronie żeby nie gadali ograniczyłam moją kosmetyczkę i torbę do niezbędnego minimum :)

Zabieram więc ze sobą minisy żeby było wygodniej i żeby było tego mniej :)

do ciała mam :
od lewej:
Lierene rozświetlający balsam do ciała-drobinek trzeba się tak doszukiwać ale ładnie pachnie i nawilża
AA Therapy Aksamitny żel do mycia-śliczny zapach
Lierac Sensoriele- kocham zapach, fajnie nawilża skórę po prysznicem

twarz:

do mycia twarzy:
Avene cleance żel do mycia - UWAGA!!! pamiętajmy, że myjąc twarz żelem robimy z niego pianę i myjemy twarz tą pianą nie żelem bo wysuszamy sobie skóre

Avene- łagodny żel oczyszczający do skóry nadwrażliwej - zmywam nim twarz rano
Xerial 5 - krem nawilżający na noc ( można stosować również na dzień)

Dzień:
oczywiście filtr tu SVR 50+  z kolorem (idealny zamiast podkładu)

na wieczór:
puder w kamieniu ALLEGRO - wygrałam w konkursie :) ale sprawdza się super matuje długo się trzyma :)
Tusz do rzęs Astor
czarna kredka do oczu (no-name)

dodatki:
Gehwol- krem do rąk (jeden z moich ulubieńców)

Klorane odżywka do włosów
Klorane papirus szampon do włosów

i mój naj naj naj
Bioderma sensibio Deo - chyba nawet lepszy od Vichy zielonej

i to tyle nie wspominając o jamie ustnej, szczotce do włosów, płatkach i patyczkach :)

ufff......dobrze, że jedziemy tylko na 2 dni bo było by tego znacznie więcej :P heheh

kończąc,  weekendowe pozdrowienia z pięknego Gdańska jak wróce i bede w stanie to się odezwę jak najszybciej :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

dermofanka.blogspot.com Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos