środa, 18 lipca 2012

powitanie:)

ufff.... mój pierwszy.

Zainspirowana blogiem Gosi http://www.beautyfascination.com/ postanowiłam stworzyć blog własnego autorstwa.

Troche o sobie na początek.

Pracuję jako dermokonsultantka w aptece od 5 lat. Jestem absolwentką studium farmaceutycznego i czekam na wyniki egzaminów :)

Kosmetykami interesowałam się od zawszę, od 5 lat jest to mój można powiedzieć mały bzik :)

Codziennie mam okazje obcowania z wieloma firmami aptecznymi i co za tym idzie testowania wielu specyfików.

W moim blogu chciałabym wam opisywać według własnych uczuć i odczuć moje doświadczenia z kosmetykami aptecznymi.

Jak wiadomo ile skór tyle opinii (ojj coś o tym wiem )  ale są hity i kity :)

zapraszam do obserwowania moich wypocin mam nadzieje, że znajdziecie tu kilka ciekawostek.

Jest to mój pierwszy blog jaki prowadzę więc proszę o wyrozumiałość :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

dermofanka.blogspot.com Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos