środa, 18 lipca 2012

HIT - Nawilżanie ciała.

zastanawiam się, co jest dla mnie hitem kosmetyków aptecznych i w sumie trudno jest mi się zdecydować.

Zacznę więc od preparatu do nawilżania ciała bo niestety jest to zawsze dla mnie problem.

Nie mam specjalnie suchej skóry na ciele, ale ciężko jest mi znaleźć produkt do ciała, który mi osobiście nie roluję się.

Dawno odkrytym jest balsam po opalaniu Photoderm serii Bioderma.
cena ok.67zł za 500ml



















jest to bardzo lekka emulsja, która idealnie sprawdza się nie tylko latem po opalaniu, ale również przez cały rok do nawilżenia skóry.
Tak jak już wspomniałam nie mam szczególnych problemów z suchością skóry więc ta emulsja jest dla mnie idealna. Ma ładny, świeży zapach, co najważniejsze nie roluje się, szybko się wchłania i jest wydajna. Duże opakowanie starcza mi na naprawde długo.

Drugim moich hitem do ciała jest

NUXE BODY 24-godzinny balsam nawilżający 200 ml

kocham go zwłaszcza za zapach. Smarując się nim nie trzeba już perfum. Ma przyjemną konsystencję, kremową ale szybko się wchłania i zostawia skórę nawilżoną. Cena w mojej aptece to ok.47zł.

Jest cała seria produktów Nuxe Body. U mnie w kolejce czeka Peeling,żel pod prysznic i balsam ujędrniający.

Nowością jako obecnie testuję jako ambasador marki GALENIC to: 

ARGANE mleczko odżywczo-regenerujące do ciała 200 ml

 

Dostałam go ostatnio bo nie widziałam go nigdy w formie testera a ze względu na zawartość oleju arganowego bałam się, że dla mnie może być za ciężki.

Myliłam się ma gęstą konsystencje, ale jest to mleczko więc bardzo fajnie się wchłania, nie roluję się i przy tym dość ładnie pachnie :)

 

Obecnie używam go na zmianę z Nuxe body i jestem bardzo zadowolona.

cena ok.111zł.

Godny polecenia jest rówież La Roche Posay balsam Lipikar AP. Zalecany przy skórze suchej,atopowej od 1 dni życia więc może być to jeden preparat dla mamy i maluszka. Balsam nie ma zapachu (jak to mówi moja koleżanka z pracy - pachnie pudełkiem:P) 

Używałam i byłam z niego zadowolona, nie rolował mi się, a to dla mnie priorytet szybko się wchłaniał, no ale nie pachniał a do ciała wole jednak produkty pachnące :)

cena 400ml ok. 60zł

 

Moje hity - Nawilżanie ciała.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

dermofanka.blogspot.com Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos