czwartek, 8 sierpnia 2013

WSZYSCY MAJĄ DENKO MAM I JA !!! LIPIEC


Udało się zrobić zdjęcia i oto moje lipcowe denko :)
Coś się jednak uzbierało, to co bardzo lubie jak zwykle kończy się najszybciej :)



Fota grupowa :)

A teraz kolejno odlicz:

LIRENE - pielęgnujący żel pod prysznic
Bardzo przyjemny zapach, który utrzymuje się na skórze.
FOLTENE - regenerująca odżywka do włosów
Jeden z moich włosowych ulubieńców.
W jej skład wchodzi: olejek jojoba,wyciąg z aloesu,ceramidy, witamina E.
Efekt od pierwszego użycia naprawde widoczny, polecam :)
Jeden z tych, którzy kończą się za szybko.

VICHY - płyn micelarny
Mój płynowy ideał, wg mnie lepszy niż czerwona Bioderma, 200ml to stanowczo za mało :)

BLANX - pasta do zębów Anti-osad.
Jedna z lepszych past oczyszczających. 

VICHY - woda termalna
Letni niezbędnik, w upalne dni wchodze do łazienki pryskam, wycieram ręcznikiem i od razu lepiej.
Po demakijażu i rano przed nałożeniem kremu.
Po dłuższym stosowaniu widać poprawe wyglądu skóry.

EVELINE -zmywać do paznokci.
Zmywacz jak zmywacz, zmywa :)
Tu (czego nie uchwyciłam na zdjęciu) z praktyczną pompką, która troche zaczeła się psuć przy dłuższym stosowaniu.
1 minus - musi stać na płasko bo lubi się wylewać.


Teraz troche próbkowania :)


SVR LYSALPHA ACTIVE - krem na noc.
Ja stosuje miejscowo jak coś mi się pojawia i naprawde super efekt.
Bez kwasów więc spokojnie można używać latem i nie wysusza.

VICHY - capital soleil emulsja matująca SPF50+
W tych upałach nie ma chyba produktu, który matuje,ale ten naprawde świetnie sprawdza się pod podkładem.

PHARMACERIS R - multikojący krem
W wersji do skóry mieszanej naprawde świetny po paru użyciach.

LIERAC - HYDRA CHRONO SERUM
Doskonała konsystencja, szybko się wchłania, czuć od razu ze skóra jest super nawilżona, do tego bajeczny zapach, tylko ta cena :(


To na tyle jeżeli chodzi o moje lipcowe denko :)

Jeżeli macie propozycje abym napisała o konkretnym preparacie lub gamie piszcie napewno pomogę.

Buziaki 
Marudka

4 komentarze:

 

dermofanka.blogspot.com Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos