sobota, 3 sierpnia 2013

Wciąż tu jestem :)


Troche mnie ostatnio mniej, ale jak takie upały to jakoś nie chce siedzieć się przed kompem.
Na dniach postaram się dodać denko. Jednak coś tam się uzbierało, staram się ograniczać ilości kosmetyków :) i sukcesywnie opróżniam produkt po produkcie bez nagłych pokus dla czegoś nowego i jak narazie widze są rezultaty denka są :)

z drugiej strony fanaberia człowiek się cieszy, że dał rade coś wykończyć :P hehe ale to tylko kosmetykoholiczki tak mają :P hehe

Cały czas jestem na bierząco jeżeli chodzi o obserwowane blogi i czytam czytam dlatego nie mam czasu już pisać :)

Niedługo pojawi się u mnie troche nowa tematyka postów ( oczywiście kosmetyczna) ale to w swoim czasie :)

Buziaki
Marudka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

dermofanka.blogspot.com Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos