środa, 20 marca 2013

POLECAM ALLEGRO - SPRZEDAŻ

Postanowiłam, że moje pudło z kosmetykami jest przepełnione a ja nie jestem w stanie wykorzystać wszystkiego sama, zresztą nie wszystko co mam jest odpowiednie do mojej skóry gdyż dostaje produkty pełnowartościowe na szkoleniach, z konkursów postanowiłam wystawić je na allegro po atrakcyjnej cenie.

Dziś mam 2 propozycje.
Oba preparaty używałam, kremem jestem zachwycona, ampułki miałam okazje testować przez tydzień i naprawde efekt widać:)

w następnych dniach pojawią się nowe produkty.


BIODERMA MATRICIUM AMPUŁKI

BIODERMA MATRICIANE MULTI-DEFENSE KREM

POLECAM:)




2 komentarze:

  1. Poprawna forma w języku polskim brzmi "Polecam do wiosennej pielęgnacji" ewentualnie "Czas na wiosenną pielęgnację"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a przepraszam czego to się tyczy?
      poza tym chciałabym zauważyć, że blog jest mój i będę pisać tak jak mi się podoba :)

      Usuń

 

dermofanka.blogspot.com Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos