czwartek, 6 grudnia 2012

NOWOŚCI WŁOSOWE W MOJEJ ŁAZIENCE

Od jakiegoś czasu nęka mnie szybkie przetłuszczanie włosów.

Postanowiłam więc działać i poczyniłam kroki zakupowe


MYDLNICA LEKARSKA - FITOMED




Kiedyś poleciła mi go koleżanka, używałam i byłam zadowolona więc zamówiłam sobie go ponownie.
Jak mówi etykieta środkiem myjącym są saponiny a w skład wchodzi wyciąg z pokrzywy,skrzypu,szyszek chmielu,rozmarynu.
Szampon zmniejsza przetłuszczanie, łuszczenie,świąd, wzmacnia cebulki. Zapobiega nawrotom łupieżu.
Ma SLS.



DORA PHARMACIA - MASCHERA
Maska na bazie glinki zielonej z wit.E
Do nadmiernie przetłuszczającej się skóry głowy

składniki aktywne: glinka zielona, wit.E,lawenda,eukaliptus,pokrzywa
do stosowania 2 razy w tygodniu



kolejne postanowienie to przestanie prostowania włosów:)

narazie 2 dni :)

buziaki:*

1 komentarz:

  1. o szamponie słyszałam, ale o tej masce nie, a wygląda na prawdę interesująco, dzięki :)
    obserwuję i zapraszam do tego samego

    OdpowiedzUsuń

 

dermofanka.blogspot.com Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos