sobota, 8 grudnia 2012

MOJA PIELĘGNACJA ZIMOWA

 No i nastał mróz i zimno, co za tym idzie trzeba zmienić krem nawilżający na bardziej bogaty bo buziak marźnie.

Ponieważ kończy mi się krem na dzień i na noc wkraczam z nową pielęgnacja.



Na dzień odżywczy na noc retinol i kwas hialuronowy.

zaczne od pierwszego kremu,który mam zamiar zacząć stosować od poniedziałku

NATURELLE d'Argan OCHRONNY KREM NA DZIEŃ


Krem długotrwale nawilża. Pomaga zmocnić naturalną ochronę skóry. Ma włściwości regenerujące, łagodzi, nawilża i zmiękcza skórę. Zapewnia efekt matowej skóry. 

SKŁAD: Olej arganowy, olej Makadamia, olej  z oliwek, masło Shea, woda z rumianku, bez parabenów, bez fenoksyetanolu, bez silikonu, bez syntetycznych środków zapachowych, wolne od GMO.

 kiedy ten mi się skończy w kolejce czekać będzie

SANOFLORE LEKKI KREM SEZONOWY




 z wodą kwiatową z Melisy Bio, o właściwościach antyoksydacyjnych
  
może nie jest to typowy krem na zimę, ale bardzo chce go spróbować jak będzie za słaby na mrozy odstawie do wiosny :)


pielęgnacja nocna to:

VICHY LIFTACTIV RETINOL HA




 Działanie :
Kompleksowa korekta przeciwzmarszczkowa z Retinolem A i kwasem hialuronowym. Redukuje trzy typy zmarszczek*: embrioniczne, odwracalne i utrwalone.
*Dotyczy kremu na dzień.

Rezultat :
- Zmarszczki embrioniczne zneutralizowane
- Zmarszczki odwracalne wygładzone w ciągu 1 dnia
- Zmarszczki utrwalone wypełnione w 1 miesiąc
Już po 4 dniach efekt nowej skóry u 80% kobiet**.
**Test samooceny w grupie 56 kobiet.

teoretycznie krem jest wskazany dla Pań po 30 roku życia, ale chodzi mi głownie o retinol i wygładzenie.


i to by było na tyle

Kiedy ja piszę Kaba śpi :)
 troche urosła:)

dobranoc:*

8 komentarzy:

  1. też się muszę zebrać i kupić coś na buźkę :)


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na zimę stosuję krem do cery wrażliwej Alterry- nie zapycha i jest natłuszczający. zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczynam odkrywać powoli tą firmę:) narazie włosowo:) skorzystałam z zaproszenia :)

      Usuń
  3. Marti podaj proszę cenę tego kremu Naturelle d'argan!!Zaintrygował mnie on więc może się skuszę,wolny od GMO!?...

    OdpowiedzUsuń
  4. Naturelle d`Argan mnie zaintrygował:) Poszukuję czegoś ochronnego, wchłaniającego się do matu. Mam mieszaną cerę i łatwo u mnie wzmocnić świecenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ciężko będzie o taki krem na zimę, jednak mają być ochronne co wyklucza mat :) NDA jest dość lekki i wodnisty zaskoczył mnie. Narazie nie pojawiają mi się zadne niespodzianki na skórze od niego:)

      Usuń

 

dermofanka.blogspot.com Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos