czwartek, 15 listopada 2012

Filomowo - Jesteś Bogiem - zobaczone

Dużo szumu i hałasu na temat tego filmu pojawiło się wraz z jego premierą.
My postanowiliśmy, że do kina się nie wybierzemy, poczekamy obejrzymy w domku.

No i obejrzeliśmy...

i powiem szczerze,
zwykły film opowiadający o chłopaku z problemami emocjonalnymi nie koniecznie o muzyce.
Jakby miało być o muzyce powinien być przede wszystkim kaliber a wspomniane o PFK a w filmie jest na odwrót.

Co do aktualnej sprawy nt. postaci Krzysztofa Kozaka troche się nie dziwie przedstawiony jako zwykly gangster, który oszukał biednych chłopaczków z bloków.

dla mnie prawdziwe są opinie Peji KLIKNIJ

oraz członka Kaliber 44 Abradaba KLIKNIJ

jak mówi Abradab film mija się z prawdą.

Denerwował mnie jedynie tłum "fanów" paktofoniki i ogólnie hip-hopu po tym filmie, którzy pewnie nie znają zadnego innego kawałka niż te które pojawiły się w filmie :)


mam w planie w weekend zobaczyć film "Mój tydzień z Marilyn" Simona Curtisa

naczytałam się świetnych recenzji :)

a no i oczywiście zapomniałam jako wielka fanka sagi Zmierzch - wybieram się jutro na premierę ostatniej części Sagi :(
Już nie mogę doczekać się zakończenia i jest mi smutno, że nie będzie już na co czekać kolejny rok:(

weekend zapowiada się filmowo :)

a kosmetycznie posty się szykują :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

dermofanka.blogspot.com Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos