piątek, 2 listopada 2012

Dr Irena Eris - coś troche z innej bajki

Seria Doktor Ireny Eris nie jest serią apteczną, ale dostałam produkt tej serii jako prezent za wygrany konkurs z Pharmacerisa.

Wspomniany produkt to Hydrogenic Krem aktywnie nawilżający


Wskazania i działanie
  • DR IRENA ERIS HYDROGENIC - KREM AKTYWNIE NAWILŻAJĄCY NA DZIEŃ SPF 15 - nowatorski kompleks 24H HYDRO TERM COMPLEX zapewnia natychmiastowe uczucie komfortu i świeżości skóry poprzez aktywne, 24-godzinne działanie nawilżające głębokich i górnych warstw skóry. Ekstrakt z błękitnej algi w połączeniu ze specjalnymi, aktywnymi frakcjami wyciągów z ryżu i kukurydzy przywracają i utrzymują na odpowiednim poziomie "wodny kapitał" skóry, dzięki czemu jest ona wzmocniona, uelastyczniona i niezwykle delikatna. Dzięki kwasowi hialuronowemu krem doskonale wygładza rysy twarzy, a dodatek lipofilnej witaminy E przywraca odpowiednie napięcie skóry, sprawia, że jest ona bardziej sprężysta, promienna i wygląda młodziej. Intensywnie nawilżona i zabezpieczona skóra jest gotowa, aby stawiać czoła niekorzystnym czynnikom zewnętrznym w ciągu dnia.
Stosowanie
Polecany jako krem na dzień do każdego rodzaju cery, niezależnie od wieku. Stanowi doskonałą bazę pod makijaż.

Zostawie sobie ten krem na okres letni więc na recenzje trzeba troche poczekać :)

Buziaki:*
Marudka

2 komentarze:

  1. Jeszcze żaden kosmetyk Dr Ireny Eris mnie nie zawiódł, więc i ten pewnie musi być dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam wczesniej tylko peeling żurawinowy do ciała i byłam mega zadowolona:) ten musi poczekac do wiosny dopiero, bo zapasy mam spore

      Usuń

 

dermofanka.blogspot.com Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos