środa, 3 lipca 2013

NOWOŚCI OD EUCERIN

O marce Eucerin nie pisałam chyba jeszcze w ogóle, ale jakoś tak nie używałam wielu kosmetyków tej firmy jednak te które miałam bardzo lubie a był to Olejek pod prysznic serii pH5, który po prostu uwielbiam i krem nawilżający pod oczy Aquaporin, który też moge polecić.

Ostatnio Marka zaprosiła Nas na szkolenie z nowości a jest nią nowa linia preparatów do twarzy przeciwzmarszczkowych VOLUME-FILLER.


W odpowiedzi na problemy związane z obwisającą skórą i utratą objętości linia Eucerin Volume-Filler oferuje formułę ukierunkowaną na przeciwdziałanie czynnikom odpowiedzialnym za utratę wyraźnego owalu twarzy. Posiada ona formułę, która nie zawiera parabenów ani sztucznych barwników.  Wraz z upływem czasu skóra traci swoją objętość, a owal twarzy może ulec obwisaniu ze względu na zmniejszający się poziom naturalnych substancji odpowiedzialnych za jędrny i gładki wygląd skóry.

Przebadana klinicznie linia Eucerin Volume-Filler została opracowana w taki sposób, aby działać na określone warstwy skóry, w których następuje utrata objętości. Wysoce skuteczny wyciąg z Magnolii stymuluje komórki
nadające objętość skórze,* oligopeptydy wzmacniają połączenie skórno-naskórkowe i poprawiają odnowę kolagenu,* natomiast kwas hialuronowy wspomaga utrzymanie nawilżenia dla napiętej i gładkiej skóry.  

W skład linii wchodzi:
- krem na dzień do skóry normalnej mieszanej SPF 15
- krem na dzień do skory suchej SPF 15
- krem na noc
- krem pod oczy

Ja jeszcze nie testowałam, ale mam swój produkt więc myśle, że i na niego przyjdzie czas:)

To tyle na dziś.

                                                               Buziaki
Marudka
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

dermofanka.blogspot.com Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos