sobota, 9 lutego 2013

Postanowienia na nadchodzącą wiosnę.

Znów długo mnie nie było, ale przechodziłam ciężkie chwile w życiu osobistym związanymi ze stratą, pobytem w szpitalu więc jestem w pełni usprawiedliwiona:)

Wracam z nową siłą i chęcią- mam nadzieje :)

W najbliższym czasie zaktualizuje moją liste stosowanych produktów, denko jakieś może się pojawi pod koniec lutego.

W tej chwili pracuje nad postem dotyczącym pielęgnacji na wiosnę.
Jak co roku zacznie się akcja ujędrnianie przed wakacjami - pewnie pojawią się jakieś nowości na rynku aptecznym i będę uczestniczyć w szkoleniach więc o wszystkim powiadomie.

Pojawią się nowości już z filtrów przeciwsłonecznych, mogę uchylić troche tajemnicy wejdzie rewelacyjny olejek z La Roche Posay :)

Pojawią się również nowości z firmy Lierac:)

Lubie wiosnę bo jest dużo premier, nowości, ulepszeń !

Tak więc zapraszam do śledzenia nowych postów, a teraz uciekam do pracy :)

Buziaki:*
Marudka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

dermofanka.blogspot.com Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos