środa, 16 stycznia 2013

I DENKO W 2013 :)

Oto i jestem w tym nowym 2013 roku miejmy nadzieje, że nie pechowym choć dla mnie zaczął się najpierw radośnie póżniej troche mniej, ale mam nadzieje, że zakończenie jakie nie będzie skończy się z jakimś pozytywnym przesłaniem.
Troche tajemniczo, ale nie chce się wdawać w szczegóły, wszystko w swoim czasie, może kiedyś, może w ogóle.

Wracając do spraw kosmetycznych jako iż nastał nowy rok postanowiłam zrobić porządek z pustymi buteleczkami.

Może i nie jest tego jakiś ogrom, ale mi naprawde ciężko idzie zużycie zwłaszcza, że choć zawsze się przed tym bronie i tak mam otwartych pare produktów naraz:P






Segregując zacznę od ciała:


 ZIAJA -mało kakaowe do mycia
HIPP - mleczko pielęgnacyjne do ciała
ELANCYL - tonizujący olejek do mycia ciała ( piękny zapach)


















TWARZ:





LIERAC PŁYN MICELARNY - nie zachwycił, ale też nie odrzucił

NUXE PIANKA DO MYCIA TWARZY- uwielbiam pianki ta również bardzo mi się podobała, ta akurat nie jest już dostępna, mam nadzieje, że będę miała okazje przetestować piankę z nowej serii

VICHY NORMADERM ANTI-AGE krem który bardzo mi podpasował, jako iż do vichy mam stosunek obojętny. Może jeszcze kiedyś do niego wróce

GLYSKINCARE - KREM POD OCZY - przyznam, że bardzo długo używałam tego kremu na poczatku dość regularnie póżniej mniej nie mniej jednak bardzo mi sie spodobał, dobrze nawilżał, szybko się wchłaniał

URIAGE - ISOFILL z reguły nie używam próbek bo nie lubie się z nimi babrać, jednak do tych zostałam namówiona i po 2 krotnym uzyciu jednej  na noc i na dzień moge stwierdzić, że krem ładnie wygładza, ładnie pachnie, szybko się wchłonął ( nawet ten riche przy mojej mieszanej skórze) i dało się nałożyć podkład bez rolowania:)

WŁOSY:



Włosowe zużycie marne wiem wiem
udało się tylko szampon KLORANE CHININA o którym już kiedyś pisałam
L'BIOTICA jedwab do włosów
L'BIOTICA serum do włosów

obecnie w  użyciu chyba 4 szampony, 2 odżywki, 2 maski, wcierka Jantar, olejek arganowy i już nawet nie ogarniam co jeszcze :)

PAZNOKCIE:
Na zużycie jakiegoś lakieru chyba przyjdzie mi poczekać jeszcze troche, jedynie co z emali paznokciowych udało mi się wykończyć i ilości 2 sztuki to odzywka Eveline :)

Tu 2 zmywacze do paznokci ISANA z rossmana i Delia
chyba wole osobiscie ISANE za wielkosci i cenę :)

a jeszcze co do pazkonci, prawie od 2 miesięcy nie używam odżywki Eveline i oto jakie efekty mi się utrzymują

może nie wyglądają ładnie bo są świeżo po zmyciu czerwonego lakieru i sprzątaniu jednak dalej rośną w szybkim tempie, są mocne i zaraz ide je troche spiłować i pomalować bo przeszkadzają mi w pisaniu na telefonie i laptopie :)


i to na tyle jeżeli chodzi o moje I denko w tym roku, postaram się poprawić.

A jako zapowiedz kolejnego posty mogę powiedzieć, że pojawią się 2 nowości z Vichy, które są już dostępne w aptece oraz nowość Nuxe, którą mam okazje testować obecnie w minisie i jestem nim zachwycona :)

tak więc już zapraszam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

dermofanka.blogspot.com Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos